امار بازدید سایت


امروز806
دیروز978
هفته5293
ماه15116
کل383821

راهنماي رزرو غذا

 

  • رزرو غذا از طریق اینترنت 

  • رزرو غذا حضوري:
  •  

1. ابتدا کارت خود را به قسمت پايين دستگاه (سمت راست) نزديک کنيد.

2. اگر کارت شما مشکل نداشته باشد، روي صفحه نمايش دستگاه جدول رزرو غذا و ميزان اعتبار شما نمايش داده مي شود.

3. با فشار دادن يکي از دکمه هاي هفته جاري، يک هفته بعد، دو هفته بعد و سه هفته بعد، هفته مورد نظر جهت رزرو غذا را انتخاب کنيد.

4. وعده هايي که به صورت چشمک2زن مي باشند قابل انتخاب است و صفرهاي ثابت را نمي توان رزرو نمود.

5. براي رزرو هر وعده دلخواه کافيست تا دکمه مربوط به آن وعده را فشار دهيد تا صفر چشمک زن به عدد يک تبديل شود.

6. سپس دکمه تأييد را فشار دهيد تا غذاهاي رزرو شده ثبت گردد.

7. در صورت تمايل جهت اطمينان از صحت خريدهاي انجام شده مراحل 1 و 2 را تکرار کنيد.

 

نکات در مورد شکل:

  1. عدد (1) در جدول به معني انتخاب کردن غذا براي سلف سرويس شماره يک مي باشد.
  2. چنانچه اعتبار شما کمتر از مبلغ يک وعده باشد با فشار دادن دکمه وعده، غذا رزرو نمي شود
  3. در وعده هايي که به صورت چشمک زن نمي باشد رزرو غذا ممکن نيست.
  4. علامت X به اين معني مي باشد که شما در آن وعده غذا خورده ايد.
  5. در صورتي که آن مرکز بيشتر از يک سلف سرويس داشته باشد، مي توانيد از طريق دکمه هاي انتخاب سلف، شماره سلف را تغيير دهيد.
  6. اين عدد شماره سلف را نمايش مي دهد
  7. پس دادن وعده: مي توانيد با فشردن دکمه وعده مربوطه، آن را از حالت رزرو ثابت به حالت صفر چشمک زن تبديل نماييد و دکمه تأييد را فشار دهيد.( در صورتي که مهلت خريد/پس دادن به اتمام نرسيده باشد)
  8. دکمه انصراف: توجه داشته باشيد که از اين دکمه براي پس دادن غذاي رزرو شده استفاده نمي گردد و فقط با استفاده از اين دکمه مي توانيد عمليات جاري را لغو نماييد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دريافت غذا:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نحوه دريافت غذا:

کارت خود را به قسمت پايين دستگاه (سمت راست) نزديک کنيد.

بسته به شرايط يکي از پيغامهاي زير بر روي صفحه نمايش دستگاه نشان داده مي شود.

1. "ژتون دارد" شما از قبل براي آن وعده غذا رزرو نموده ايد.

2. "ژتون ندارد" شما براي آن وعده غذا رزرو نکرده ايد.

3. "خورده شده" شما غذاي آن وعده را خورده ايد.

4. "کاربر نامعتبر" مشخصات شما در سيستم تعريف نشده است.

5. "سلف نامعتبر" شما براي اين سلف غذا رزرو نکرده ايد.

6. "تاريخ کارت گذشته" مدت اعتبار کارت شما به پايان رسيده است.

7. "کانال غير مجاز" شما اجازه استفاده از اين دستگاه را نداريد.

8. "خارج از وعده" در ساعات مجاز تحويل غذا نيستيم.

 

ساير امکانات:

دستگاه سالن غذاخوري صحت رزرواسيون و يا عدم آن را به صورت هاي زير نيز مي تواند اعلام نمايد:

فعال بودن صداي آلارم(دينگ دينگ): به معني ژتون دارد.

کشيدن بوق ممتد: به معني ژتون ندارد.

روشن کردن يکي از چراغ هاي سه چراغي متصل به دستگاه: به معني ژتون دارد.

چاپ فيش: به اين دستگاه مي توان چاپگر فيش متصل نمود تا در زماني که شخص ژتون دارد يک فيش براي وي چاپ نمايد.